I need someone new in my life.

Hej. 
Idag har inte varit någon speciellt bra dag, men jag klarade av att åka en mil längdskidor imorse och skriva ett historiaprov. Dagens prestationer. Annars har jag mest varit arg idag, arg ensam ledsen irriterad skadeglad lycklig sen arg igen. Räddade mig själv med några avsnitt GG och nu Maria och Mindy. 
 
Vi vinner om vi vill 
 
Vi måste intala oss och fatta att smärta är temporärt. Smärta är inget som varar för evigt på samma sätt som sorg gör. Vi kommer kunna andas, vi kommer kunna skratta helhjärtat. Det handlar bara om tiden. Och jag kommer föralltid bära med mig den här sorgen, det vet jag, men till en lättare grad. En grad där fina saker entrat mitt liv och kan backa upp alla dessa sorger. Sen vad det är och när det kommer, det skiter jag fullständigt i. För jag vet ju att det kommer. Jag kommer vinna för att jag vill vinna och det är nog min största och viktigaste insikt since fucking någonsin 
- Emma Watson jävla gud på textskrivande
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0