I wanna see myself from your point of view.

Hej! 
Idag har jag varit himla effektiv, tror det dels beror på det fina vädret vi bjöds på! Först var jag i skolan, sen blev det cirka en timme på gymmet med Jossan innan jag åkte hem för att byta om och gå på promenad med pappa. Vi gick in till stan, solade i Badhusparken, fikade på ett huur mysigt fik som helst och gjorde lite ärenden. När vi kom hem igen tog vi bilen och jag övningskörde en stund, men det är helt sjukt hur dålig jag är.. Vågar knappt gasa?! Jag som älskar fart. Haha, men det kommer nog, ska snart skriva in mig på körskolan också. Nu har jag duschat och ätit lax till middag, tänkte sätta mig ner med lite plugg nu och sen kolla GG. Pussssssssss♥ haha har redan lyckas paja en skylt också från när jag kraschade.. lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0