I want your arms around me.

Hej! 
Sorry för igår, var på skolan, gymmet och på kvällen åkte jag iväg till en kompis för att se Maria och Mindy och sen så stannade jag där. Idag hade vi kunder på skolan och sen kollade vi på en konsert innan vi fick sluta. Då tog jag bussen ner till stan och gick in på Telia för att fråga om min telefon OCH DEN VAR DÄR ♥♥ Lycka. Så jag åkte hem och satt med iTunes ett tag så nu ser den exakt ut som min förra, haha det här är min tredje iphone på 1 ½ år.. Kollade ett GG avsnitt också innan jag tränade med Linus, sen blev jag bjuden på kinesmat och nu kom jag nyss hem från att ha övningskört lite. Det var kaos och jag började gråta på slutet men jag ska fan göra det här nu. Kom igen Challe! Nu är det Grey's, Scandal och GG som står på schemat. Hoppas alla studenter har kul på 100-dagars ikväll, det är ni värda. Kärlek 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0