If you never try you will never know.

Hej! 
Ska snart in till stan och Tova, men tänkte skriva här lite fort. Idag har jag räknat matte, köttat armar och lämnat min telefon på lagning. Är sjukt jävla osmart och osmidig och allt som lämnar in den på en fredag men nu blev det visst så. Trodde att jag hade en adapter till mitt simkort hemma också men hade visst inte det, så ska in och försöka hitta en nu. Helt sjukt egentligen hur handikappad man känner sig utan sin iphone när man inte har den. Det är som en självklarthet att den alltid ska vara där. Ja men nog om det, så om ni vill höra av er så är det sms/ringa som gäller förhoppningsvis redan ikväll annars imorgon. Facebook funkar alltid också. LOVE ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0