I'm in love with the thought of you.

Hej igen! 
Blev en liten paus över helgen, hade varken datorn eller kameran med mig till pappa, men det är ju skönt ibland också. I torsdags var jag somsagt på skotercrossen, det var svinroligt så nu vill jag ha en skoter. Eller iallafall åka lite grann, har faktiskt bara åkt skoter en gång när jag var typ fyra, "även fast jag kommer från åre" som många brukar säga när jag nämner det. Hahah men vi åkte aldrig skoter där!! Mest skidor såattee. Aja, svinkul var det. I fredags övningskörde jag lite med pappa, gick oväntat bra och på kvällen var jag, Tova, Ida och Olivia på bio, den där om Usama bin Laden. Rekommenderas! Annars har jag mest chillat, Tova sov hos mig i lördags så det var gos. 
 
Idag hade jag bara en lektion, från 8.15-9.45.... Värd dag. Så nu har jag flyttat tillbaka till mamma och nu har jag precis packat upp allting och ska kanske plugga lite och kolla GG. Senare ska jag in till stan och ikväll ska jag färga min utväxt. Någon sorts träning ska jag nog också få med. Hörs sen! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0