I'm thankful for today.

Godmorgon! 
Hahah vaknade mitt i natten och tänkte "åh jaaa jag har ställt alarmet för tidigt, börjar ju senare idag" och ställer fram alarmet med några timmar. Sen ringde mamma för ett tag sen och jag svarade lyckligt att "nej mamma jag behöver inte gå upp nu för jag börjar inte än" men då förklarade hon sanningen och sa att "jo du måste nog gå upp", Vad skulle jag göra utan dig min älskade mamma? 
Sitter iallafall och äter frulle nu, måste börja snabba mig och göra mig i ordning. Idag ska jag på skolan, sen en sväng på gymmet, hem och fixa mig för att sedan fira alla hjärtans dag ikväll. Vad ska ni göra idag? Har ni någon att pussa lite extra på maybe? Mysigt för er isåfall! Berättar sen vad mina planer är. Men idag är väl en bra dag att säga: I LOVE YOU GUYS tack för att ni ändå läser fast jag är så jävla tråkig.♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0