Some things you see with your eyes, others you see with your heart.

Hej! 
Var en ganska fullspäckad dag igår, och det var därför det inte blev någon uppdatering. Tränade i två timmar med Linus på kvällen, körde mycket ben då, och idag efter skolan körde vi armar. Så otroligt skönt att komma igång men det är fortfarande lite svårt att "hitta" på gymmet, och veta vart allt är och så men det kommer! Skulle kanske hängt med några vänner ikväll men jag är så jäääävla trött så jag har placerat mig i soffan och här kommer jag nog stanna. Måste bara dela med mig också här att matten gick så jäääävla bra idag och jag är så nöjd eftersom att jag egentligen inte brukar briljera på just det området. NÖJD TJEJ. Så.
Ha en bra fredag peps! ♥ 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ska ni träna på måndag kanske????????? *fNizZ*

Svar: Absolut! Efter skolan tänkte jag, är du på???????
Charlie None

2013-02-08 @ 22:01:24
URL: http://louiseejosefine.blogg.se
Postat av: Josefine

Jaaaa :D

Svar: Niiiiiiice!
Charlie None

2013-02-09 @ 12:22:37
URL: http://louiseejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0