Stop competing with others and start competing with yourself.

Tjenis igen! 
Blev som jag förutspådde, en helkväll i soffan förutom när jag sprang ner till ICA för att unna mig lite candy. Kollade på Gladiatorerna och fick ett otroligt känslosamt samtal från Charlotta, haha! Miss her so much ♥ Nu har jag fjantat runt lite, fått benhinnsmassage av mamma och vi har plankat lite. Tränat alltså. Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sätta på lite avsnitt GG. Vill visa en fin sportbh och min otroligt otränad mage, men det är bra att lägga ut bild så här i början så kan man bläddra tillbaka senare och se skillnad. Förhoppningsvis. Annars är väl lättklädda bilder roligt ändå..? SKÄMT ÅSIDO. Love u guys 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0