A dream is a wish your heart makes.

Tjenare mannen! 
Blev ingen träning, kände mig på tok för sjuk för något sådant. Vilar upp mig nu och tar nya tag nästa vecka! På svenskan skulle vi arbeta med uppgiften om Gardells serie, men jag hade allt på datorn och dom bestämde sig för att krascha sådär lagom till våran lektion så vi fick gå hem istället. Åkte ner på stan för att åka med mamma hem och gick in i några butiker, och tjeeeenna tröstshopping! Hittade massor med fina saker som fick följa med hem, sen lite annat som jag får kika på senare eftersom att jag inte hade tid och ork. Har inga riktiga vinterskor men hittade Timberlands i mörkbrunt så dom fick duga, matchar min väska och så. Aah, ni kanske får se kläderna på i något "outfitinlägg" senare. Nu ska jag äta maaat. Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0