All I need is you needing me.

Hej! 
Skrev aldrig det igår, för jag ville att det bara skulle vara något väldigt tillfälligt men jag skadade knät. Vred till det så det låste sig på ett otroligt oskönt sätt och sen svällde det upp och yadayada så från igår eftermiddag tills ungefär till lunch idag har jag gått runt med ett stort bandage runt knät för att försöka hålla ihop och så vidare men nu har jag tagit av det och det känns lite bättre. Långt ifrån bra, men bättre! Så igår på träningen fick jag sitta på sidan om och kolla på... Men jag orkade ändå med att ha lite klasser idag så dom har fått dansa och nu ska jag snart åka in till studion och göra lite koregrafi tills imorgon. OCH IKVÄLL ÄR DET BASKET! Jämtland - Solna, gratis inträde så passa på att komma och kolla! Matchen kommer även att vara direktsänd i Kanal Global, så hoppas på mycket folk och skön stämning, klockan 19.04 i sporthallen! Bra då ses vi där, love ♥♥ (självklart kommer Wendlas att underhålla i quarterpauserna som vanligt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0