Believe you can and you will.

Hej peeps! 
Nu på förmiddagen har jag knutit ungefär sjuhundra par skridskor, och kollat på när barnen halkar runt på isen. Fick sluta efter den senaste lektionen så nu sitter jag hemma och ska snart försöka mig på att göra omelett till lunch! Om någon timme ska jag upp till skolan för att ha svenska, och sen får jag se om det blir träning eller inte. Är fortfarande förkyld... Anyway, imorgon fyller världens bästa vän Tova 18!!!!!!!!!! Helt stört. Grattis i förskott ♥♥ Feeezt, dricka folle och röka hasch. Närå mamma, du kan va lugn. Jag har ju trots allt 68 dagar kvar till min stora dag. Nej men omelett sa vi ja. Eh... Någon som vet hur man gör? Hoppas det finns nån tutorial på tuben. Fjantade mig med camen nyss. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0