Don't play games with a girl who can play the game better then you.

Hej! 
Den här dagen har varit ganska oeffektiv, somnade någon timme mitt på dagen fast jag sov till halv tolv. Men jag har hunnit plugga lite, städat undan, duschat och allt sånt, bakat pizza och GAMEAT! Tog ett bra jävla tag innan jag listade ut hur man skulle koppla in mitt PS till LED-teven men efter mycket slit fick jag äntligen köra mitt älskade cod. Var kanske 2-3 år sen jag spelade något spel överhuvudtaget så man var ju inte på topp direkt men är ändå svinnöjd för att inte ha kört på så länge. Nu ska jag bara komma ikapp i språket, kan knappt några "gamingord" längre, är inte dirket känd för att ha bra minne... Men bara jag fräschar upp det lite så kommer allt bli så jävla kul! Är så nöjd! Vill bara spela spela spela. Men nu har jag faktiskt stängt av och tänkte lägga mig i sängen för att se nån film. Mysa lite. Imorgon ska jag förhoppningsvis ner på praktiken, sista veckan nu. Godnatt! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0