Find your freedom.

God kväll babes! 
Idag har jag haft fullt upp, dels var det alldeles för kallt för utomhusaktiviteter idag igen så vi körde på med volleyboll för att lära dom små barnen. Blev helt varm i hjärtat när en hel klass vänder sig mot mig och säger att dom vill ha dans istället med mig. Mina älsklingar! Efter praktiken gick jag hem en snabbis för att packa ner lite kläder och åka in på studion för träning innan vi satte oss i bilen på roadtrip! Ikväll har vi nämligen uppträtt på en välgörenhetsgala i .. Stugun! Suprise va? Mitt ute i ingenstans men kul var det! Så nu har jag duschat och ligger i sängen och kollar GG. Är helt sluuut, så ska bara kolla ett avsnitt och sen sova.
Imorgon är det en ny dag! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0