I choose to be happy.

Hej! 
Gud vad jag älskar er för att ni fortfarande tappert kikar in här varje dag trots att det är samma gamla inlägg som dyker upp. Men har haft fullt upp med att vara sjuk och i onsdags var jag ner på praktiken och lekte, igår var jag ledig och idag har jag haft min första dag i skolan på hur längesen som helst! Chillerill. Efter skolan hängde jag med Moa på stan, vi fikade och annat sånt trevligt medan vi väntade på hennes Klukbuss. Nu är jag hemma och ska väl äta lite, skulle egentligen ätit sushi med Tova och Ida men jag blev klar med mina äventyr så sent, så jag ska åka till dom lite senare istället. Hoppas på att se Gladiatorerna ikväll, så man får något att dregla åt, haha! Brukar ni kolla på Gladiatorerna? 
Hoppas ni har det bra iallafall, jag lever och försöker göra det bästa av alla situationer just nu. Vill leva fullt ut osv, #yolo! Haha.. Nu ska jag byta om och så. Hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0