I don't need anybody in my life who doesn't wanna be there.

Heeeeeej igen! 
Nu har jag legat och kollat lite GG avsnitt (förlåt för att tjat om den serien men är helt fast för tillfället. Såhär gör jag jämt, jag väntar med att se en serie och sen tar jag en period i mitt liv och bara kollar kollar kollar) och sen kollade jag igenom lite egopics från igår. Då hittade jag detta! Erkänn att det är lite likt? Speciellt om man sitter och kollar serien för mitt leende ser typ ut som hennes "ondskefulla" leende när hon har gjort något busigt. Om man skulle ändra ögonbrynen och sen har hon mycket finare ansiktsform och skrattgropar än jag men ganska likt!! Tycker jag iallafall. Kul grej. Nu ska jag sova, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0