I don't want us to be strangers again.

Godmorgon! 
Mitt liv är ett skämt. I'm a black cat walking. Igår kväll när jag åkte in till stan var det ÄNNU EN OLYCKA.. Sen är mitt egna hälsotillstånd ett jävla skämt också. Hela hösten har jag varit sjuk om vartannat, tror jag sammanlagt har varit frisk ungefär 3-4 veckor sedan augusti.. Sen började jag det nya året med att få influensan och när jag blev frisk från den så skadade jag knät. Nu är knät helt okej, kanske har en liten slemsäcksinflammation men annars så fungerar det, då självklart ska det hända något annat. Så igår imorse när jag var på skolan kände jag hur mina läppar började svälla upp (nice, gratis läppförstoring), men sedan började dom bli "knöliga" och sånt, så då kände jag att jag var påväg att få stafylokocker igen. Fick det i somras och det var nog en av de värsta sjukdomar jag har varit med om, så då får jag en jävla panikattack på skolan och allt slutade med att jag åkte på sjukan för att få medicin. Orkar fan inte längre snart. 
Iallafall, åkte hem och chillade en stund och senare på kvällen hängde jag på Clarion för att fira världens bästa Fie! Blev bjuden på en svingod födelsedagsmiddag och massa trevligt sällskap, hade en jättebra kväll. Idag skulle jag egentligen åka med Tova till Copperhill och mysa på där, men nu när jag vaknade mådde jag inte alls bra så måste stanna hemma och kurera mig... Livet vill mig ont. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0