I fell apart but got back up again.

Hej igen! 
Har inte hänt så mycket den här dagen, har mest legat i sängen och funderat på livet samtidigt som jag har avverkat några GG avnsitt. Känner mig lite bättre än vad jag gjorde imorse, så jag tog mig iväg till ICA för ett tag sen och köpte lite behövligheter. Har precis ätit middag också, våfflor med blåbär, hallon och chokladsås. Lyxade till det lite för att trösta mig. Det är fan tragiskt egentligen om man tänker efter, att jag kan få bort så mycket känslor och verkligen bli tröstad av mat! Det är ju liksom bara .. mat? Aah, men det är väl bra att jag kan bli tröstad på något sätt i dessa svåra tider. Hårt liv. Nu ska jag (om jag orkar) riva ut min garderob och börja om på nytt, den kan behöva rensas bland allt kaos. Längtar tills min walkin blir klar så jag får bort massa skit från mitt rum! Sen kanske det blir lite gaming eller mer GG. Hoppas Tova, Ida och Thomas har det bra på Copperhill, ni får ha det bra åt mig också!! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0