If I die, tell him I loved him.

Hej babes! 
Just nu sitter jag och skakar så mycket att det nästan är svårt att skriva. Fick feber inatt men sen har jag mått kalas hela dagen tills nu, är helt blå på huden och skakar.. Synd om mig, haha! Så alla andra planer försvann och istället ska jag sitta hemma och kollar på Gossip Girl och försöka mig på att käka lite chirre. Men har haft jättebra dagar sedan sist vi hördes! Umgåtts mycket med Tova (ovanligt), en annan väldigt underbara person och idag trotsade jag mina krafter och tog en fika med Kajsa och Isabell. Trevliga saker! Nu ska jag kurera mig och försöka bli frisk tills imorgon för då är det hockeyfinal som står på schemat, kom igen nuuuu Sverige!! ♥ mig och vovvis på julafton. rawr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0