If you can't handle me at my worst, then you don't deserve me at my best.

Godmorgon! 
Jag har faktiskt varit vaken sedan kl 10, men jag låg och myste i sängen ett tag innan jag gick upp till moffa för att hämta hjortronsylt. När jag kom hem så duschade jag och sen gjorde jag våfflor som jag åt framför GG. Love life! Hade jättekul igår kväll, Tova trodde att det skulle va en liten middag på fyra personer men när vi kom till restaurangen så satt massor av hennes vänner där redo att fira henne! Lilla älsklingen började gråta ♥♥ Men det var hur kul som helst och sen var jag med när dom förade och sen åkte jag hem istället för till Linus, för det var så himla sent och jag var tröttis. Fick massa bilder skickade till mig också från krogrundan, bara 66 dagar kvar, tagggaaa! Nu ska jag kolla på ett till GG avsnitt och sen får jag se vad som händer. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0