Strong is the new skinny osv.

Hej! 
Idag har jag varit effektiv för att vara mig på en söndag. Började dagen med sovmorgon, sconesfrulle och lite GG tittande. Laddat ner lite olika filmer och tränat/googlat runt lite inför min kommande karriär som idrottslärare med start imorgon, och sen har jag även stretchat massor och övat lite danser. Nu har jag klickat runt bland lite olika bloggar och hittade den här träningsbloggen som jag ville tipsa om! Perfekt såhär i dessa tider då januari är "hetsmånaden" då alla ska börja sina nya liv, gå ner i vikt och så vidare. Mitt enda nyårslöfte var att köpa ett skrivblock till matten och det gjorde jag förra veckan så jag är klar med mina löften redan! Tycker det är så roligt att höra om alla planer folk har och sen om några veckor kommer alla rutiner vara som vanligt och så, men det är iallafall bra att ni försöker preps! Haha nu ska jag sluta vara så bitchig och äta lax med mamma, sen ska vi kolla på film. Mys söndag ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0