The creative adult is the child who survived.

Hej! Godmorgon för några av er kanske..? 
Jag har iallafall varit vaken i några timmar, imorse hade jag dans med några åttor och nu på förmiddagen har jag varit ute med några klasser och promenerat/åkt skidor. Nu är jag hemma och äter lunch sen ska jag nog skaka lite rooompa med niorna, haha det kan bli kul. Körde en discodans med dom förra veckan och det var jätteroligt! Men dom var superduktiga, som alla mina andra barn. Kände mig lite förkyld imorse när jag vaknade men det känns bättre nu, hoppas verkligen att det inte blir något av det! Vill inte vara sjuk. Ikväll är det troligtvis träning om jag orkar och sen hade jag tänkt plugga lite grann. Imorgon är ju min sista dag på praktiken sen är det tillbaka till skolan som gäller. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0