There lives a monster in all of us.

Hej igen! 
Kom hem runt två efter att ha glidit runt i världens skönaste kläder och sen dess har jag kollat på Torka aldrig tårar utan handskar igen eftersom att vi håller på med den på skolan och jag ska skriva om den, så jag "pluggade" när jag kollade samtidigt som jag målade om mina naglar. Girlicious! Som "filmsnacks" hade jag te och en supergod fruktsallad. Efter filmen/tv-serien eller vad man nu ska kalla den så skrev jag lite på uppgiften och nu sitter jag här. Ringde Wendla och sa att jag inte kunde komma på träningen heller eftersom att jag kände mig förkyld nu på eftermiddagen också och så fick jag inte träna för mamma. Får inte bli sjuk igen!! Så nu ska jag skriva lite på en annan sak angående praktiken och sen tänkte jag laga lite middag och mysa. Cuzycuuz ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0