Whatever you are, be a good one.

Hej! 
Alltså det är helt jävla sjukt vad jag för med mig olyckor när jag åker buss! Förra fredagen när jag skulle åka buss till skolan skedde en trafikolycka vid en speciell korsning här på Frösön, men det var liksom no biggie, brukar hända olyckor i den korsningen. Sen idag, när jag sitter på bussen till skolan så händer det en till olycka i samma korsning, när jag kommer och åker. Då blev jag lite "oh may, wtf", aa ni fattar, men det var ändå som jag sa tidigare att det brukar hända där så. Sen när jag åker ner till stan från skolan med bussen, TROR NI INTE ATT DET HÄNDER EN JÄVLA TRAFIKOLYCKA I STAN DÅ? Har ingen aning vad det är med mig, men ni borde ju hålla er undan när jag är ute och åker iallafall! Det var lite om det, haha. 
Hade träning idag, gick bättre än igår men knät gör fortfarande ont, börjar misstänka en slemsäcksinflammation också. Trevliga saker. Nu har jag fikat lite och kollat några olika serier, tänkte lägga mig i sängen och filosofera över hur jag på säkraste sätt för allmänheten ska ta mig till skolan imorgon. Kan inte stanna hemma heller, för imorgon kväll är jag bjuden på finmiddag för Sofie så då ska vi fira henne för hela slanten! Grattis igen ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0