You are my piece of paradise.

Hej! 
Slet mig faktiskt från GG en stund och åkte in till stan för att hänga med Emma. Jag köpte lite behövligheter och sen gick vi hem till henne och "mös" framför en film. Eller, om man ska beskriva det bättre så satt jag gömd bakom ett gosedjur och var svinrädd, haha ja jag kollade på skräckfilm IGEN. Undrar verkligen om det är bra träning, med tanke på att pulsen ligger på max hela tiden.. Haha! Sen åkte jag och handlade mat som jag och mamma åt, sen somnade båda i soffan och vaknade för ett tag sen. Nu har jag smörjt in mig och borstat tänderna så nu blir det några avsnitt GG innan jag somnar. Vi har ändrat i schemat också så istället för att ha sovmorgon på måndagar går vi från 8:15-10:45.. Värdelöst. Hittade den här bilden på Tovas blogg, världens bästa tjejer. ♥

Kommentarer
Postat av: Tova

Love youuu

2013-01-28 @ 10:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0