Adventure is out there.

Hej igen! 
Pappa var sugen på rå fisk, lucky me! Så det blev sushilunch, lite ärenden på stan och sen åkte vi iväg och övningskörde en stund. Tills bilen började ryka, då ville jag inte köra mer. Hahaha! Men den överlevde (tror jag) så att jag kan fortsätta någon annan dag. 

När jag kom hem knäppte jag lite bilder, dom blev fett fula osv men ville visa mina nya fina vita jeans! Love them. Så det blev några "outfit"bilder. Ska bli bättre på att ta FINA bilder, nu är jag så jävla lat så jag går ut, slänger upp stativet, sätter på auto och knäpper några snabba sen är jag klar. Ska försöka anstränga mig mer, senare. Nu kan ni se anledningen till att jag vill fixa håret också, sjutusen färger och nyanser i det nu.. Bokade frisörtid idag! Men den är inte förrän om cirka två veckor så jag har lite betänketid men är nästan 100% på vad jag ska göra. Nu ska jag laga någon middag, sen åkte till stan och träna med Alx sen blir det myyyys. Love life♥ snyggt med gylfen lite halvöppen såg jag nu.. oups! Färgskillnaderna på dom två bilderna var ju också sjuuuka. Det är den första som stämmer iallafall. Som sagt, det kommer.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0