Because I miss you, love you, need you.

Hej! 
Idag är dagen vi alla har väntat på, världens bästa Tova kommer åter till Jämtland efter att ha härjat alldeles för lång tid nere på Gotland. På lördag är jag ledig så då har jag bestämt att jag, älskling och Tovi ska gå på stråket. Dom har helt enkelt inte så mycket till val. Näråå men med det ville jag väl mest ha sagt att jag är lycklig och imorgon börjar stråket/yran vilket betyder jobb för min del. Dom dagar jag inte jobbar kommer jag spendera all tid på Alx och Tova, mest Alx eftersom att han ska åka ifrån mig snart.. Så det gäller att ta vara på all tid man får! 

Bjuder på en bild på min fina som jag snodde från hennes blogg som ni hittar hääär. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0