Home is wherever I'm with you.

Godmorgon! 
Klev upp med älskling vid sex för att göra frulle och sånt innan han åkte iväg till jobbet kvart i sju. Sen har jag chillat runt, var för pigg för att somna om, så jag har läst lite i körkortsboken (såå tråkigt.. trodde det skulle vara roligare) och kollat in lite bloggar. Senare idag ska jag luncha med pappa, har inte träffat honom på flera veckor så det blir roligt! Efter det ska jag vara med Alx och träna. Vi är jätteduktiga med träningen förresten, så nu är det väl bara maten som ska bli bättre sen så. 
 
Igår var vi och åt buffé på Eastern, så nu lär jag ju ha matkoma i flera dagar. Sjukt att det kan vara så gott. Åt lite sushi också, men dom hade nästan slut på det så jag är fortfarande sugen. Kanske ska höra om pappa också är sugen på lite rå fisk? Hahaha! Tänkte mest kika in och säga hej, blir inte så mycket skrivet här nu, skyller på sommarlov och annat att göra. Blir kanske bättre och mer regelbundet till hösten igen, tror jag ska ta tag i den här lilla sidan då. Men än så länge får ni fortsätta kika in här då och då, för helt dött är det ju inte! Puss ♥
min kärlek och jag♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0