I love my hair, I hate my hair, I love my hair..

Godkväll (eller godmorgon rättare sagt)! 
Jag kom hem från jobbet för ungefär två timmar sedan, men har inte kunnat gå och lägga mig än. Mamma är inte hemma och Alx är hos sig, så jag är helt ensam. Hatar att vara det, speciellt när jag ska sova. Har suttit och kollat igenom lite gamla bilder, och får beslutsångest på vad jag ska göra med mitt håååår! Det är jättefult halvbrunt nu, var supersugen på ombre men ändå tveksam och det gjorde det inte bättre av att jag inte fick så mycket medtycke av dom runt omkring. Så nu är jag lite sugen på att färga det svart eller rött igen! Eller kanske slinga upp det till blont..? Det var ju några år sedan jag hade den kulören i håret.
 
BEHÖVER HJÄLP! Kom med förslag, tycke och allt som har med mitt hår att göra. Är jätteless på det som det är i nuläget och jag behöver verkligen en update. Help me pleeeeeeeeeeease. Tack på förhand. Nu ska jag gå och lägga mig och imorgon får jag träffa älskling igen. Vill aldrig vara utan honom ♥ Bjussar på en black och en redhead bild. Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0