I still fall for you everyday.

Tjenää! 
Åkte på världens förkylning i helgen, så himla längesen jag var förkyld men nu så tydligen. Så jag har mest legat hemma hos älskling (som har tagit hand om mig, ily) och sovit och såna saker som man gör när man är sjuk. Senaste dagarna har också gått åt till att titta på när Alx packar och fixa grejer inför hans resa som han är iväg på nu, släppte av han på flygplatsen imorse. Han ska alltså lämna mig i en vecka för att besöka New York! Så sjukt kul, hoppas verkligen att han får det bra men jag kommer sakna honom hur mycket som helst♥♥ Fick i alla fall ha hans supersize nalle kvar att gosa med, nersprutad i hans parfym. Hehe. Så jag har ju något att krama om på kvällarna! 
 
Är fortfarande sjuk, så har avsagt mig jobb närmaste veckan och ska åka upp till stugan för att kurera mig på riktigt. Där finns det ju ingen annan än en själv så då borde man ju inte kunna bli mer smittad, haha! Nej men jag tar med mig mamma som har fått semester nu och bara chillar i några dagar. Lagom tills jag kommer hem därifrån kommer älskling hem också! Sen blir det jobba sommaren ut för oss och om bara 27 dagar börjar jag skolan igen. Sista året någonsin. Sen är jag fri att göra precis vad jag vill, underbart! Men till nuet. Bli frisk var det ja. Vi hörs säkert framöver, dock är min kamera på vift i världen (den följde med Alx för lite coola NYC pics) så om det ska bli bilder i inläggen så blir det mobilbilder eller oldies. Det löser sig nog, men bara så att ni vet. Kärlek ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0