Never loved anyone like I love you, please never leave me.

Hej! 
Blir lite såhär med bloggningen nu på sommaren, jag har så mycket annat för mig så jag hinner tyvärr inte lägga så mycket tid på bloggen. Har iallafall skrivit in mig på körskolan nu, och hittat massa fina saker på stan. Tog kort på en liten del som ni får se! 

Annars har jag väl mest varit med min älskling och jobbat. Ska jobba ikväll också, men börjar inte förrän klockan elva. Idag har jag varit jätteduktig och äntligen tagit tag i att baka bröd! Det är sååå himla gott. Har faktiskt ätit annat bröd ett tag nu, men inget slår hembakat NYTTIGT bröd. Ska ju bli nyttig nu, undvika sötsaker och ta tag i träningen på riktigt igen. Jag och Alx var och körde ett pass för någon dag sen, och det känns fortfarande, haha! Snacka om otränad.. Men snart ska jag vara tillbaka på banan igen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0