A little party never killed nobody.

Hej! 
Vaknade av att det verkligen SPÖREGNADE och jag trodde nästan att det var tornado utanför men det lugnade ner sig lite grann och under studenternas "utspringning" och första timmarna av flakåkningen regnade det bara lite grann. Runt tre slutade det regna, och flaken började parkera för att släppa av folket så då gick jag upp till mamma för att hämta lite saker och nu är jag hemma. Ska fixa i ordning mig lite grann, byta om och så, sen åker jag till Linn för middag och senare blir det feest. Taggad trots mindre bra väder. Kommer nog bli en bra kväll! Grattis till alla studenter och så ses vi ikväll!!!! ♥ 
Eftersom att det var så dåligt väder idag så tog jag aldrig med mig kameran, så jag bjuder istället på några bilder från förra årets student när vi väntade på att Hanna skulle springa ut från teatern. Galet fint väder var det då, jämfört med i år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0