Cool kids never die.

Hej! 
Hade en ganska jobbig dag igår som ni kanske förstår, och utgång i världens kyla slutade inte så himla bra heller.. Gick dock upp imorse och gjorde orientering på A-nivå och sen åkte jag med klassen till skolan där vi ska börja till hösten, gick runt och avslutade läsåret med en fika. Sen åkte jag hem till älsklingen och hängde lite med han och Simon innan jag åkte på ett jobbmöte. Nu är jag hemma och har precis duschat, ska fixa lite till sen tror jag att jag åker till Alx och myser lite. Imorgon är det studenten och det ska regna, tycker synd om årskurs 3 nu. Men det blir nog bra ändå, och på kvällen blir det ännu en utgång för att fira studenterna för sista gången. 

Slänger upp några bilder från senaste vistelsen i Stockholm också, vi var på Orminge karneval med kusinerna och jag hängde mycket med världens bästa Tova! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0