Happiness.

Hej! 
Mina dagar går mest ut på att mysa med Siri och älsklingen, världens bästa. Igårkväll var jag och kollade på Loke när han spelade fotboll och ikväll har jag hängt med mamma. Sommargrejer liksom.
 
Kan inte riktigt inse att det faktiskt är mitt liv som är så här bra, perfekt om jag ska vara ärlig. Har världens bästa pojkvän, vänner, mamma och nu är mitt "hemliga projekt" snart klart (det får ni veta mer om sen!) och jag är bara allmänt lycklig. Det är sommar, jag tjänar mina egna pengar och jag är glad. Mår bra om man bortser från halsont, men ryggen blir bättre och bättre och det är inga större problem med mig. Vill alltid vara såhär lycklig. Vägrar släppa det här nu. Mitt liv äger. Mitt alldeles egna liv. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0