I only want you.

Hej! 
Senaste dagarna har jag mest umgåtts med älsklingen, i fredags firade vi Mattias med utgång på Marité och igår kväll så jobbade jag. Fina liv. Har dock dragit på mig en förkylning som vägrar ge med sig, så det är ju lite surt. Hoppas den släpper snart så att jag kan börja träna igen! Saknar det. 
 
Tog sovmorgon idag eftersom att jag jobbar till halv fyra på nätterna, sen gjorde jag mysfrulle ute på altanen. I bikini. Sommarliv. Där har jag suttit hela dagen också, gick bara in nu för att hämta lite grejer och skriva det här. Om ett tag kommer min fina för att ta hand om sjuklingen, vi ska väl bara mysa och ta det lugnt för att jag ska bli frisk. Hoppas ni har ett bra sommarlov/en bra sommar för det har jag! Världens bästa liv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0