I want to have adventures with you.

Hej! 
Long time no see som man brukar säga, och som jag brukar säga alldeles för ofta. Men jag lever och det är också anledningen till att jag inte har hunnit skriva något. Under dom här veckorna har jag bara varit hemma kanske två-tre dagar, och när jag är borta har jag tyvärr ingen lust att lägga tid på bloggen. Förlåt. 
 
Har iallafall varit sjukt spontan och dragit till turkland med min pojkvän och hans bror. En veckas fest, sol och faktiskt bad i havet blev det och det var sjukt skööönt. Åkte från 41+ till -1 när vi kom hem.. Kul. Men den här veckan har också varit rolig med överaskningsfest, mys, jobb, midsommarfirade och i lördags åkte vi till Sundsvall över dagen för att hämta Alx hundvalp. Lilla Siri! Hon är sååååååå söt. Men bilder på henne får ni senare, nu bjussar jag på några från Alanya! 
älskar dig mest av allt min fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0