Just stop for a minute and smile.

HEEEEEEEEEEJ! 
Fyfan vad jag har saknat er ska ni veta, och gud vad ni är gulliga som har klickat er in här varje dag även fast det är samma gamla inlägg som dyker upp. Men jag har verkligen inte haft någon som helst tid över för att blogga. Har knappt suttit vid datorn sedan sist jag skrev heller, har gjort så mycket annat! Myst med världens bästa pojkvän, tagit en weekend i Stockholm för shopping och lite fest, gjort klart allt skolarbete och så vidare. Världens bästa dagar, även fast det har hänt lite saker som gjort mig på dåligt humör så har de bra sakerna vägt upp. 
 
I helgen är det jobb som står på schemat, ett pass avklarat igår och jag går på nästa om tre timmar. Hoppas på sovsällskap inatt också, haha praktiskt med en pojkvän som också jobbar på krogen, för då är båda ändå uppe hela natten. Imorgon ska jag kanske ha en liten reunion med vallatjejerna, vi hade tänkt ha knytis ute men det verkar bli regn så vi får se! Är ledig på måndag, har en lektion på tisdag och sen är jag friiiiii! Då blir det jobb hela sommaren istället men hellre det. Är så lycklig just nu. 

Handlade lite nytt i Stockholm också som ni säkert får se någon gång. Två av sakerna ser ni på bilden nedan, kofta från vila och klänning från h&m. Nu måste jag käka lite middag och fixa i ordning mig, ha en bra kväll! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0