Keeper of my soul, holder of my heart.

Hej igen! 
Har ni haft en bra helg? Min har varit jättebra, haft roligt på jobbet och mysigt med älskling. Blev svinvarmt idag också, så när vi vaknade efter kvällens bravader så satte vi oss ute och njöt. Sommaren är verkligen bästa årstiden. Om ungefär en timme ska jag möta upp vallatjejerna, hoppas vädret håller i sig så att vi kan sitta ute och mysa. ÄLSKAR MYS. Tar nog med mig kameran och knäpper några bilder. Ville också passa på att visa mitt nya fina armband som jag fick av babe i veckan. Passar perfekt till min klocka ju!  Tack älskling♥ Det andra armbandet fick jag av Trixie i födelsedagspresent och det kommer ifrån Paraguay. #coolfact
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0