Stay with me forever.

Godmorgon! 
Låg och drog mig i någon timme efter att jag hade vaknat, men nu har jag ätit frulle och ska göra mig i ordning snart. Ska iväg till Alx och mysa, stannar där över natten också. Cozy. Händer inte så mycket av intresse i mitt liv just nu (har det någonsin gjort det är frågan?) och jag har inte riktigt energin till att försöka komma på roliga blogginlägg så därför blir uppdateringen lite som den blir. Ska försöka hitta någon struktur så att det blir bättre men just nu vill jag hellre lägga min energi på annat. Vill fotografera mer också! Men det har jag alldeles glömt bort och både igår och idag så spöregnar det och det gör mig inte så peppad på att ta fina bilder. Men det kommer förhoppningsvis! 

Låg och bläddrade igenom lite gamla bilder igår och insåg att jag faktiskt saknar mitt svarta hår.. Är jättevelig på vad jag vill göra med frillan, har funderat jättemycket på att prova ombre men nu är jag som sagt lite sugen på svart igen. What to do? Har ni några förslag? Här är en bild på mig som black head, vet inte vad jag gör med tungan så det är ingen idé att fråga ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste bild på världens finaste tjej! Du passar i alla hårfärger.

Svar: Du är världens finaste! Tack!
Charlie None

2013-07-01 @ 17:15:54
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0