There's so many beautiful reasons to be happy.

Hej! 
Studenten var rolig. Nu är jag bara sjukt taggad inför nästa år då det faktiskt är min tur! Myste med älsklingen hela dagen igår, sen kom Tova och hämtade mig så åkte vi till mig för middag och mys. Idag har jag mest legat ute och solar, sovit och hjälpt morfar med någon annons. Ska snart hoppa in i duschen för att göra mig i ordning för kvällens festligheter som består av jobb, samma sak imorgon kväll. Trivs så himla bra där! Har inte så mycket mer att säga, lite #yolo saker inplanerad. Eller planerat och planerat, det är det ju knappast. Men det får ni veta mer om på söndag. Älskar mitt liv! Här är jag och Fies katt. Kärlek ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0