Believe in your dreams.

Hej!! 
Haft en jättebra dag idag på praktiken. Började dagen med lektion med Madde, eleverna sminkade varandra och Madde övade lite på mig, sen gick vi runt och kikade på vad eleverna gjort och sen satt jag även modell för en elev. Efter lunch hade de lite makeup och så, sen traskade vi iväg in till Gallerian för att se på NYX - The makeup artist. En sminktävling där Madde och en annan av Makeupstudions gamla elever Lie var uttagna till att delta, det var jätteroligt att se och sen att dom kom 3a och 1a var ju bara ännu bättre! Domarna var bloggaren Daniel Paris, NYXs grundare Toni Ko och beautybloggaren Frida Skoglund. Funnyfunny! 
 
Nu sitter jag hemma i Nacka, har precis ätit och skriver lite på min praktikdagbok. Borde skriva på samhällen och försöka mig på lite matte men aaaaaaahh.. Nej. Ska ha mattedejt med Moa någon gång i helgen...? eller så för det måste vi verkligen ta tag i. Samhällen löser jag sen. Hihi. YOLO! Nejdå, nu ska jag ta tag i livet. Puss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0