Go for whatever makes you happy.

Hej! 
Sista dagen på praktiken idag... Var så sorligt, vill inte lämna deen. Känns absolut inte som att jag har varit där i två veckors tid nu, snarare två dagar. Så det blev lite kramkalas och sånt där, så fick jag en stor påse fylld med sminkprodukter och penslar från deras egna märke Färg!! Helt sjukt, tack såååå mycket! Är fortfarande överlycklig, att personer kan vara så snälla. 
 
Nu blir det fredagsmys med kussarna och imorgon åker jag hemåt. Sorligt, vill verkligen inte åka hem. Vill ta studenten nu i sommar så att jag kan flytta ner hit på heltid snaaaaaaart. Jaja. Life. IT'S FUCKED UP ANYWAY. Så. Aah men bloggar nog imorgon eftersom jag åker tåg hem. Första klass ofcourse *blink*
Ha en bra fredagskväll gosisar ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0