Hold me closer, don't let go.

Hej! 
Vaknade till strålande solsken som vanligt här nere, åkte till stan och så. Innan lunch satt vi och pratade om att det kanske skulle börja snöa senare i veckan, så går jag till dörren och vad ser jag? EN FET JÄVLA SNÖSTORM! Så mycket inte okej så att det finns inte! Jag som vill ha våååååååår.. 
 
Efter praktiken, som förövrigt gjorde 30-tals makeuper idag, träffade jag Moa för lite shopping. Provade massa fina toppar i storlek XS som jag tänkte skulle vara lite små - men så passar ingen?!?! Alla var jätteförstora och satt hur fult som helst, jag fattar ingenting! Jag har inte tränat på över en vecka och bara unnat mig saker och inte räknat mat/kalorier överhuvudtaget, och ändå är jag mindre än någonsin? Eller så var helt enkelt alla plagg felmärkta. Så var det nog. MEN jag hittade två snygga linnen som jag bara drog åt mig och betalade, haha har inte provat dom eller något men det faaan skiter jag i för dom var hur snygga som helst. Visar dom efter att jag har provat dom. Och jag ska fixa bild på fransisarna men jag är lite seg i huvudet idag, allt går långsamt. Så vi hörs imorgon istället ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0