I enjoy long romantic walks to the fridge.

Heeeej! 
Glömde skriva det i förra inlägget - men idag sprang jag för första gången på riktigt länge också! I TJUGO MINUTER! För er som inte känner mig så är inte det något jag brukar göra, är absolut sämst på att springa och tycker det är riktigt tråkigt men idag bara fortsatte och forsatte jag. FYFAN VAD JAG ÄR BRA IDAG♥ 
Åkte upp på Lillänge med mamma efter jobbet, köpte lite nödvändiga saker som foundation, blommor och ett nytt datorfodral. Eftersom att min förra dator bara var 10.1" och min nya är 15.6" så behövde jag en ny tills jag ska ut och åka (snart, men det berättar jag om senare). Men visst var det ganska snyggt? Helt okej tycker jag. Eftersom att jag har varit så duktig idag så belönar jag mig med våfflor till middag, det måste nog vara bland det godaste som finns. Muuuuuums! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0