I just want to be where you are.

Hej sötnosar! 
Vad glad jag blir av att se att ni har kikat in här ändå även fast jag inte har skrivit något nytt sen i måndags. Har haft några jobbiga dagar av diverse anledningar och har inte heller haft tid att uppdatera er, men nu har jag fått lov och idag känns allt mycket bättre.
 
Vaknade klockan åtta av att det var alldeles för ljus inne på mitt rum, hittade nån gammal sovmask med texten "Sex slave" på, så jag tog på mig den och halvsov någon timme till innan jag la mig på ballen i en av mina fatboys och drack lite morgonkaffe. Gick in och gjorde frulle och åt ute också, medan solen stekte i mitt ansikte. VÅRKÄNSLOR. Det gör mig glad. Tog en paus nu för att skriva det här men snart ska jag ut igen, man måste ju passa på. Ikväll ska jag faktiskt iväg på en påskmiddag! Var nog 5-6 år sedan jag firade påsk senast..? Så det kan nog bli roligt, sover borta också så att ni vet! Ut i solen nu med er älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0