I love it when your smile is for me.

Heeeeeeeeeej älsklingar. 
Vaknade imorse av att solen sken så starkt in på mitt rum så att jag inte kunde sova, så efter lite frulle och fix tog jag och pappa en PW in till badhusparken där vi satte oss ner och tog en kaffe innan jag drog upp på gymmet. Väl där klarade jag personligt rekord på löpbandet (!!!), sjukt stolt över mig själv. Kondition har aldrig varit min starka sida så när jag får se såna förbättringar så blir jag bara så jääävla nöjd. I can do this! Och jag som inte har tränat på över två veckor, jisus. Ikväll var jag på dinnerdate på Eastern, deras buffé alltså. To die for. Sen har jag mest chillat och pluggat. Imorgon är det back to school och på torsdag är det lov, igen.
 
8 dagar och 36 minuter tills jag fyller 18 år. Helt. Jävla. Sinnes. Har börjat få lite ålderskris och ångest över vad jag ska göra på mitt lov/födelsedagsvecka då mina planer förstörts helt. Note to self: börja aldrig planera någonting när du är 6 år gammal och längta inte efter något i 12 jävla år för då kan jag lova dig att det inte kommer bli som du har tänkt dig. Överhuvudtaget. Meeen jag har ju lärt mig under mina snart 18 levda år att spontant oftast alltid är bäst så jag ska försöka ha lite "open mind" så får vi se helt enkelt. En jävla massa sprit ska det bli iallafall (sorry mom and dad)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0