Ingen har svikit mig, jag är bara dum i huvudet.

Hej! 
Hade det jättemysigt inatt, såg sista avsnittet av Maria och Mindy också, saknar det redan.. Sov typ 12 timmar inatt också, första gången jag vaknar efter 11 på riktigt jävla länge så det var skönt. Idag har dagen gått åt till att fixa massor, åkt på roadtrip som slutade med donkenmiddag (inte okej men första gången på typ 5-6 månader? sjukt.. förut åt jag där minst 5-6 gånger/månad...) och städat här hemma för om typ en halvtimme kommer mina kusiner som ska vara här någon dag, sen följer jag med dom hem till Stockholm i två veckor för att jag ska göra min praktik där men det berättar jag mer om senare. Ska bli sjukt kul och skönt att komma härifrån en stund. Äntligen få träffa min saknade älskade Charlotta <333 
 
Hahah till något helt annat. Är nog den mest patetiska människan jag känner, för jag sitter här och är jättearg/ledsen över att något jag har planerat inte kommer att funka och att dom två människorna som jag verkligen ville vara med inte kommer ha mölighet att vara med mig då. Är faktiskt nära till tårar. Hahah även fast jag borde ha vetat om det här mycket tidigare och det är EGENTLIGEN ingen big deal, men det var det här jag ville skulle bli perfekt i mitt liv och det kommer det inte att bli. Självklart kommer det bli svinroligt ändå, eftersom att den andra saken som hände är ROLIG och något som jag vill gå på men jag ville bara inte att den skulle vara just då. Men, det blir vad man gör det till, som dom säger så jag får väl försöka. Annars får jag väl ha en perfekt tid någon annan gång i mitt liv (lol som att det skulle hända). Aja, nu ska jag dricka kaffe och snart gosa med mina bäbisar. Livet är ganska fint ändå. 

Kommentarer
Postat av: Josefine

What's up Ballie?? :(

Svar: Tell ya latero, men det är inget allvarligt!
Charlie None

2013-03-09 @ 11:13:04
URL: http://louiseejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0