I've lived. I've learned. And become stronger and wiser.

Heeej mina älsklingar! 
Hade det jättemysigt med älsklings Lotta i torsdags, det slutade med att vi hamnade på Kohphangan och åt massa gott. I fredags fick jag fransförlängning av Denice, var jättekul att prova och blev hur bra som helst! Så nu har jag svinsnygga flirtfransar ;) 
 
Annars så har jag mest myst i helgen, kollat efter en kappa och idag var jag iväg och lunchade med Moa som också är här på praktik. Catchade up och lite så. Nu är jag hemma i Nacka och är barnvakt åt mina kusiner, så vi har lagat pommes med korv och nu kollar vi på barnkanaler. Snart ska vi natta i stora sängen, ååhh bäbismys. Helt sjukt att jag säger så... Aja. Imorgon är det praktik igen, sista veckan.. Ska försöka uppdatera er så mycket som möjligt men ibland så blir det bara att man har så mycket för sig, vill verkligen hinna med allt som jag vill under tiden jag är här. Hoppas ni förstår! Är på bra humör just nu, inga idioter kan förstöra det heller. I am strong now bitcheeeees ♥ 
old picture, ska fixa en på mina nya snygga fransar till senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0