Life begins at the end of your comfort zone.

Hej mina älsklingar! 
Nu sitter jag på tåget med destination real home. Så jävla segt att åka själv MEN då är det ju bra att åka första klass med internet = massor med gossip girl! Och plugg... Skulle behövas men äääsch. Köpte med mig en footlong sub också i tron om att jag äter mer än jag gör, är redan mätt fast jag inte ens har börjat käka. Lol. Pappa kommer iallafall och hämtar mig på stationen och sen blir jag ensam hemma, får se om jag stannar där eller drar vidare någonstans. Måste hem till mamma och hämta min nya jacka (haven't told u about it!) som hon har köpt medans jag har varit borta. Visar bild sen, måste ju prova och se om den passar först, XS verkade ju vara för stort på mig sist jag var ute och shoppa.... Men hoppas den sitter bättre! Bjussar på en dålig cambild, känns obevämt att posa med kameran när det sitter massa folk runt omkring mig, haha! Kärlek från mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0