Mistakes are proof that you are trying.

Tjennäää! 
Idag hade eleverna herrmodeller, var sjukt kul att se! Sen blev jag lite partysminkad också, haha älskar att gå runt på Stockholms gator i olika makeuper varje dag. Fick sluta några timmar tidigare så jag åkte hem för att skriva min dagbok och chilla lite, men nu ska jag snart ta mig in mot stan igen för att möta upp Charlotta för dinnerdejt. Cuzicuz! Provade ett av mina nya läppstift nyss också, var fett mycket rödare än vad jag trodde så det åker av nu, men det blev med på den här toppencambilden jag leverar till er nu. Men leverar på så mycket annat just nu så därför kommer bloggen lite åt sidan, har fullt upp med att leva Stockholmslivet. HELG IMORGON PEPP JAPP! Nej vill inte lämna praktiken ♥ Men jag är ju kvar en vecka till. Nu ska jag ta bort läppstiftet. Ciaaaao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0