Never give up on your dreams.

Hej igen! 
Har ni en bra påskafton förresten? De flesta av mina kompisar hänger uppe i fjällen med sina familjer, ni kanske gör något liknande? Själv har jag precis ätit middag, det blev lyxsallad då jag slängde ihop allt som jag var sugen på och gjorde en tzatziki till. Melon, majs, tomat, gurka, salami och isbergsallad = mmmhh. Gott!
Nu har jag plockat fram mitt enorma påskägg och ett glas cola, har försökt plugga lite men min älskade granne som verkar ha en otroligt krävande gitarrläxa, då han spelar samma akord igen och igen och igen, bestämde sig för att börja klinka nu och då är min koncentrationsförmåga väldigt låg så jag skippar det ikväll. Blir lite gossip girl istället och så lägger jag mig nog tidigt för att utnyttja morgondagen fullt istället! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0